Οδηγός για Δασκάλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην στήριξη και εκπαίδευση Μαθητών με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές – Ατομικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Ο οδηγός αυτός παρουσιάζει συνοπτικά πως θα μπορέσει ένας δάσκαλος να αξιολογήσει τις ικανότητες και δυσκολίες του μαθητή με Αυτισμό σε πρώτο επίπεδο, χωρίς τη χορήγηση σταθμισμένου τεστ και πώς θα σχεδιάσει ένα Ατομικό Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα.

  • Ο οδηγός είναι διαθέσιμος, εδώ.

Αρετή Ζακολίκου, Ψυχολόγος, Επόπτρια Εκπαιδευτικού Προγράμματος Αναπτυξιακών Διαταραχών Ψυχοπαιδαγωγικό Κέντρο «Εξέλιξη», Χαλάνδρι

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.