Δυνατότητες ένταξης και ισότιμης εκπαίδευσης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες: Μελέτη περίπτωσης

Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται τρεις διαφορετικές περιπτώσεις ένταξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο.

Εστιάζοντας στους στόχους που αποσκοπεί η ένταξη ως εκπαιδευτική πρακτική γίνεται προσπάθεια να διαπιστωθεί ο βαθμός επίτευξης αυτών των στόχων.

Μελετώνται παράγοντες και ενταξιακές πρακτικές που προωθούν ή στέκονται εμπόδιο στην προοπτική της ένταξης και ισότιμης εκπαίδευσης αυτών των μαθητών στο γενικό σχολείο, σε συνάφεια με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Προσεγγίζοντας σύγχρονες συνθήκες εκπαίδευσης και ένταξης μαθητών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο αναδεικνύονται ουσιαστικά και συστηματικά προγράμματα εκπαίδευσής τους.

  • Η εργασία είναι διαθέσιμη, εδώ.

Ξάνθη Στυλιανή, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής, μεταπτυχιακό & Διδακτορικό στη Γνωστική Επιστήμη

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.