Ενσωμάτωση των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Ανάγκες κάθε τύπου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Το άρθρο που ακολουθεί βασίζεται σε ανακοίνωση που έγινε το Μάιο το 2011 στην Ξάνθη, υπό την αιγίδα του γραφείου Συμβούλου ειδικής αγωγής και την Περιφέρεια εκπαίδευσης Α. Μακεδονίας – Θράκης με θέμα την ένταξη όλων των παιδιών στο Γενικό Σχολείο.

Τα ερευνητικά δεδομένα σε πανευρωπαικό επίπεδο καταδεικνύουν πως κέρδη εκπαιδευτικά και άλλα από την παρουσία μαθητών με ε.μ.δ.ή και αναπηρίες σε γενικές τάξεις υπάρχουν για όλους τους μαθητές, αρκεί να λαμβάνονται υπόψη ορισμένες παράμετροι.

Αυγέρη Σοφία, φιλόλογος, msc. Iστορίας, εξειδικευμένη στην ειδική και τη διαπολιτισμική παιδαγωγική.

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *