Η Χρήση της Κουζίνας Από και Για Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες συνιστούν έναν ιδιαίτερο, μοναχικό και συνάμα μοναδικό κόσμο. Μέρος αυτού του κόσμου αποτελούμε όλοι μας. Χρέος μας είναι να δώσουμε σε όλα αυτά τα παιδιά τις κατάλληλες ευκαιρίες και τα απαραίτητα εφόδια, ώστε να καταφέρουν να ζήσουν δημιουργικά και με όσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό αυτονομίας.

Ένα πρώτο βήμα προς την υλοποίηση αυτού του στόχου κρίνεται και η άσκηση σε δεξιότητες ζωής, που θα τους οδηγήσουν στην καθημερινή αυτόνομη διαβίωση. Η παρούσα εργασία –επιδιώκοντας την επίτευξη αυτής της εκπαιδευτικής προτεραιότητας– εστιάστηκε στο σχεδιασμό και την εφαρμογή ενός προγράμματος κουζίνας/εστίασης παιδιών με νοητική καθυστέρηση.

Βασικός στόχος του προγράμματος ήταν η λειτουργική χρήση της κουζίνας (χώρου, συσκευών), καθώς και η προετοιμασία (αγορά υλικών, επιλογή συσκευών) και παρασκευή γρήγορων και εύκολων φαγητών.

  • Η μελέτη είναι διαθέσιμη, εδώ.

Ασημίνα Τσιμπιδάκη, Διδάσκουσα 407/80 Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Αναστασία Αλεξανδρίδου, Ανθούλα Λεβέντη, Μαρία Λούζη, Καρολίνα Μανουσάκη, Βασιλική Ταραβήρα, Φοιτητές ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αιγαίου.

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.