Μια διδακτική πρόταση για τη διδασκαλία του ιστορικού μαθήματος στην Α’ Γυμνασίου

Οι μαθητές με μαθησιακές διαταραχές του φάσματος της δυσλεξίας αντιμετωπίζουν μια σειρά από δυσκολίες και στο μάθημα της Ιστορίας, που αν δεν γίνουν αντιληπτές από τους διδάσκοντες και δεν αντιμετωπιστούν με τις κατάλληλες διδακτικές παρεμβάσεις, οδηγούν στην αυτοματαίωση των μαθητών και στη σχολική αποτυχία.

Οι φιλόλογοι γνωρίζουμε ότι οι μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στo μάθημα της Iστορίας αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο να αξιολογήσουν ένα ιστορικό γεγονός, να το κατατάξουν σε ένα πλαίσιο, κατέχουν περιορισμένο λεξιλόγιο, ενώ δεν μπορούν συχνά να εμπεδώσουν τις έννοιες της διδακτικής ενότητας και να τις ενσωματώσουν στην παραγωγή γραπτού κειμένου.

  • Η διδακτική πρόταση είναι διαθέσιμη, εδώ.

Αυγέρη Σοφία, φιλόλογος, Msc. Ιστορίας, εξειδικευμένη στην ειδική και διαπολιτισμική διδακτική

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.