Οικογένεια με παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και σχολείο| Προς μία σχέση συνεργασίας!

Η παρούσα εργασία διερευνά τρόπους συνεργασίας αλλά και προτάσεις, ώστε οι οικογένειες των παιδιών με ειδικές ανάγκες και το σχολείο να μπορέσουν να βρεθούν σε μία δημιουργική αλληλεπίδραση.

Μολονότι αυτή η σύμπλευση συναντά ποικίλα εμπόδια και δυσκολίες, αυτοί οι δύο θεσμοί οφείλουν να συναντηθούν, ώστε να διαδραματίσουν το θεμελιακό τους ρόλο στην ανάπτυξη και εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ειδικότερα, εξετάζονται τα βασικά θεωρητικά και ερευνητικά δεδομένα και οφέλη από τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας, ο πολλαπλός ρόλος της οικογένειας στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες, τα δικαιώματα και οι ευθύνες των γονέων, καθώς και τα εμπόδια και οι τρόποι συνεργασίας αυτών των δύο θεσμών.

Ο προβληματισμός της μελέτης στηρίζεται στη συστημική σκέψη και τη θεώρηση της οικογένειας και του σχολείου ως δύο πολύπλοκων συστημάτων σε αμφίπλευρη αλληλαντίδραση.

Αυτό που επιδιώκει να προτείνει η εργασία είναι το πώς αυτά τα συστήματα θα μπορέσουν να δώσουν την καλύτερη δυναμική τους, ώστε να ανταπεξέλθουν σε ένα κοινό στόχο: τη δημιουργία Ενός Σχολείου και Μίας Κοινωνίας για Όλους.

  • Η εργασία είναι διαθέσιμη, εδώ.

Ασημίνα Τσιμπιδάκη, Ειδική Παιδαγωγός

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.