Αντιληπτικο-Kινητικές Διαταραχές σε Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας με και χωρίς Δυσκολίες Μάθησης

Τα παιδιά με δυσκολίες στην κινητική μάθηση συναντούν εμπόδια στην κατάκτηση και εκτέλεση των αντιληπτικο-κινητικών δεξιοτήτων. Σχετικές μελέτες έχουν αναδείξει τη συνύπαρξη αυτών των διαταραχών με μαθησιακές δυσκολίες. Η έρευνα αυτή εξετάζει τη συχνότητα εμφάνισης των δυσκολιών στην κινητική μάθηση, καθώς και την πιθανότητα συνύπαρξης των δυσκολιών αυτών με προβλήματα στη συμπεριφορά και στο λόγο. Για το σκοπό αυτό, διενεργήθηκε σύγκριση μεταξύ παιδιών προσχολικής ηλικίας με και χωρίς τις εν λόγω δυσκολίες.

Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα παιδιά με δυσκολίες εμφάνισαν υψηλότερα ποσοστά στη συχνότητα εμφάνισης των δυσκολιών σε σχέση με τα παιδιά χωρίς δυσκολίες. Επίσης, βρέθηκε μεγάλο ποσοστό συχνότητας συνύπαρξης δυσκολιών στη λεπτή κινητικότητα, και κυρίως στις δεξιότητες γραφής, με προβλήματα στη συμπεριφορά και στο λόγο. Συμπερασματικά, οι δυσκολίες αυτές υποθάλπουν αντιληπτικο-κινητικές δυσλειτουργίες, που μπορούν να προβλέψουν μαθησιακές δυσκολίες στην κατάκτηση όχι μόνο της γραφής, αλλά και σε άλλους τομείς της μάθησης.

  • Η διπλωματική εργασία είναι διαθέσιμη, εδώ.

Ιωαννίδου Ιωάννα-Ισμήνη

Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Μαρία Τζουριάδου

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.