Τα παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες με τα μάτια του Εκπαιδευτικού – Μια κλινική προσέγγιση

Περίπτωση παιδιού με ΕΕΑ στην τάξη του γενικού σχολείου και η επίδραση της παρουσίας του στον εκπαιδευτικό, στη συμπεριφορά του και στον ψυχισμό του.

Ας θυμόμαστε όλοι πως η δουλειά του παιδαγωγού είναι σχέση, κίνητρο για γνώση και έμπνευση. Η τάξη δεν αποτελεί κτήμα και δημιούργημα κανενός.  Οι προσωπικές προσδοκίες και ανασφάλειες  πάντα θα υπάρχουν αλλά καλό είναι να τις αναγνωρίζουμε και να τις ελέγχουμε γιατί  έρχονται σε αντίθεση με τους στόχους της εκπαίδευσης. Μια τάξη με παιδιά με πολλές και διαφορετικές προσωπικότητες και ιδιαιτερότητες έχει ανάγκη από ελευθερία για ανάπτυξη, μέσα σε όρια βιώσιμα και λειτουργικά για όλους. Μια τάξη με ένα ή περισσότερα παιδιά με ΕΕΑ δε «χαλάει» αλλά εμπλουτίζεται με διαφορετικότητα και με προβληματισμό.

Αυτή είναι η πραγματικότητα της κοινωνίας εξάλλου. Σχετιζόμαστε, επηρεάζουμε ο ένας τον άλλο, αντέχουμε το ξένο και το οικείο και με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε και εξελισσόμαστε.

  • Η εισήγηση είναι διαθέσιμη, εδώ.

Μαρία Τραφαλή, Ψυχίατρος – Ψυχοθεραπεύτρια

Διαβάστε τις Ειδήσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του specialeducation.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:
         

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.